Jack & Elsa

Jack & Elsa
CZY DLA MIŁOŚCI SĄ W STANIE SIĘ POŚWIĘCIĆ ? CZY POTRAFIĄ KOCHAĆ ? CZY PRZETRWAJĄ ? MIŁOŚĆ ZWYCIĘŻY ŚMIERĆ ? UMRZEĆ ZA MIŁOŚĆ ?

Playlist

czwartek, 2 kwietnia 2015

LBA + Święta + Kolejna historia ?

NOMINACJA DO LBA !
To już druga nominacja. Niesamowite. Bardzo się cieszę, że podobają wam się moje wpisy. Według mnie nie są idealne i ostatnio jakieś takie nudne. Przykro mi z tego powodu, ale niestety nie mam weny, dlatego rozdziały są krótkie i nudne =( no bywa, cóż poradzę. Mam nadzieję, że zostaniecie do końca mimo moich głupich wywodów. Jeszcze raz dziękuję za nominację, ale uważam, że nie zasłużyłam. =)
Całuski mroźne ;*



BLOGI KTÓRE NOMINUJĘ : 

http://believeinjelsa.blogspot.com
http://frozenlifejackfrost.blogspot.com
http://d-dw-h.blogspot.com
http://elsa-i-jack-love.blogspot.com
http://froideur-et-amour.blogspot.com
http://marzenia2.blogspot.com
http://riseofthefrozenguardians.blogspot.com
http://jelsasercezlodu.blogspot.com
http://snieznahistoriajelsafanfiction.blogspot.com

   




1. Dlaczego lubisz Jelse?

Są cudowni, pasują do siebie, to są moje 2 ulubione postacie więc odpowiedź jest jednoznaczna. =) 

2. Dlaczego założyłaś bloga?

Z początku pisałam dla siebie. Nastolatka z milionami kompleksów, smutna i marząca o miłości. Pisałam opowiadanie, aż w końcu wpadłam na pomysł, aby się nim podzielić z innymi. Jak widać trafiłam w sedno, bo chyba naprawdę się wam podoba. 

3. Skąd czerpiesz wenę?

Z książek najczęściej lub z filmów, a po za tym mam bujną wyobraźnię ma temat miłości i opowiadaniach o tym niezniszczalnym, pięknym i silnym uczuciu, a w wypadku Jelsy moja wyobraźnia nie zawodzi. :3

4. Jakie blogi czytasz?

O Jelsie najczęściej, czasami o Dramione, o Darach Anioła o fantastyce, ale nie równają się one z książkami ♥

5.Co sądzisz o miłości?

To najsilniejsze uczucie jakie istnieje, czasami ciężko jest być zakochanym, według mnie za prawdziwą miłość można umrzeć, zrobić wszystko. U mnie w opowiadaniu ona występuje i staram się ukazać ją jako najsilniejsze uczucie, którego nie da rady zniszczyć nawet śmierć. 

6. Dlaczego właśnie taka tematyka?

Cóż to się wiąże z moją wyobraźnią. Miłość to coś co mnie nakręca na serio. A Jack i Elsa są dla siebie stworzeni, ona jest dziewczyną, która oddałaby życie za tych których kocha, a on wolałby umrzeć niż się jej wyrzec, jest jej strażnikiem. :3

7.Jaka jest twoja ulubiona postać na blogu?

Definitywnie Jack. Jest opiekuńczy, stara się być silny, ale w środku jest wrażliwy. W późniejszych baaardzo odległych rozdziałach okłamuje Elsę, że nigdy nie miał żadnej innej dziewczyny, ale okazuje się to nieprawdą za sprawą pewnej osoby. Chce chronić Elsę i nie obchodzi go jaką cenę będzie musiał zapłacić by była bezpieczna. Kocha ją i oddałby za nią życie. :''')

8. Skąd dowiedziałaś się o Jelsie?

Właściwie to znikąd. Sama wpadłam na ten pomysł żeby ich połączyć i z ciekawości wpisałam na necie Jack i Elsa i okazało się, że są również inni którzy ich łączą. =)

9. Jeśli nie Jelsa to co?

Draco + Hermiona, Clary + Jace, Percy + Annabeth, Elena + Stefan, Will/Jem + Tessa
itd ... mogłabym wymieniać godzinami =3 
Ale z pewnością nie jestem fanką Jackunzel -_- nie lubię tego, nie cierpię ( bez obrazy ) 
Nie mam też nic przeciwko Jack + Elsa + Czkawka 
ale to tylko wtedy, gdy i tak wygrywa Jelsa :D

10.Co sądzisz o swoim blogu?

Jestem z niego definitywnie dumna. Dla mnie moja historia ( którą znam w całości :D ) strasznie mnie nakręca. Inni mogą powiedzieć, że jest głupie i nie mam nic przeciwko, dopiero zaczęłam prowadzić bloga i może dlatego, ale opowiadania piszę od 10 roku życia czyli mam 4 lata wprawy i mnóstwo opowiadań o Jelsie i każda jest inna. Co do bloga - naprawdę się cieszę z nominacji, widać wtedy, że całkiem nieźle mi idzie, a każda pochwała napełnia mnie weną.

11.Ogień czy lód?

Lód. Zima. Śnieg. Śnieżynki. Wszystko co zimne. Sama urodziłam się w zimie, dokładnie w styczniu i to mój ulubiony miesiąc, a Jack to ktoś kogo naprawdę chciałabym zobaczyć i poznać. Właściwie gdybym mogła być na miejscu Elsy ... oddałabym wiele. :D 
Ale stanowczo lód.




MOJE PYTANIA :

1. Dlaczego Jelsa ?
2. Czy chciałabyś być jednym z bohaterów bloga ? Jak tak to którym ?
3. Skąd czerpiesz inspiracje ?
4. Czym jest dla ciebie miłość ? 
4. Byłabyś w stanie się poświęcić dla kogoś kogo kochasz ?
5. Książki czy film ?
6. Wierzysz w przeznaczenie ? 
7. Masz jakieś zwierzątko ?
8. Dlaczego akurat Jelsa ?
9. Jak zdefiniowałabyś cytat : " od przyjaźni zaczyna się miłość " ?
10. Czy jest coś lub ktoś co jest dla ciebie cenne/ cenny ? 
11. Co myślisz o swoim blogu ? 







+ WESOŁEGO JAJKA !!! ;* 

Od razu w jednym poście wstawię dwa :3 
Chciałabym wam wszystkim życzyć wszystkiego najlepszego na święta, zdrowia i radości wśród grona bliskich. Mam nadzieję, że wam się udadzą. =) 

Parę obrazków dla was z okazji świąt ;* 














+ Zastanawiam się również czy nie założyć kolejnego bloga o Jelsie. Znów mam pomysł na super historię. Kolejne opowiadanie byłoby o tym, że Elsa jest człowiekiem i normalnie chodzi do szkoły, ma 17 lat, zerwała z chłopakiem i jest z tego powodu smutna. Ma też siostrę Annę i ma moc lodu, co nie jest normalne dla zwykłego człowieka.  Jack jest jednym z strażników, którzy walczą z Mrokiem. Strażnicy wysłaliby Jacka, by odnalazł Elsę i prosił ją by pomogła im w walce z Mrokiem, a wkrótce powstałaby między nimi jakaś więź.

Co o tym myślicie ? Czytalibyście czy mam sobie darować ? Zastanawiam się czy jest sens, bo czas bym znalazła jako tako, ale nie wiem jak z wami, czy byście dopisali sobie jeszcze jedną historię do czytania ? Nie wiem nawet czy nadaje się na to. Chyba zaczynam wariować. Tak czy siak, napiszcie w komentarzu czy chcielibyście to czytać. Jeśli będzie chodź jedna osoba, która będzie chciała to rozpocznę kolejną historię, oczywiście dwa pozostałe blogi będę również prowadzić. :3 



6 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam kolejne twoje opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Hanią, zakładaj bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na nowe opowiadanie! Z wielką chęcią przeczytam,! Czekam na kontynuację tego bloga ;-) ciekawe jakie będą relacje między Jackiem a Elsą. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. 4 głosy na tak!
    Ps a kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tych nominacji możesz również dopisać mnie, bo również cię nominowałam ;)
    Informacje na http://elsa-i-jack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł z blogiem jest bardzo przekonujący!

    OdpowiedzUsuń